2 runde af klubturneringen.

2 runde af klubturneringen spilledes mandag og i gruppe 1 gav det igen forventede sejre til de to favoritter. Jens G Sørensen spillede en "Fritzforberedelse" i fransk ( e4.e6-d4.d5-Sc3.dxe4-Sxe4.Dd5 ?!-Ld3.f5?!) og slap heldigt fra det. Tilsidst mente Oluf Jessen at forskellen på bønder blev lige lovlig stor hvorfor han opgav.
Per Petersen var tilsyneladende ikke særligt påvirket af det hårde program i weekenden. Han vandt i fin stil over Uffe Kallenbach der blev fuppet i et ellers lige midtspil.
Egon Madsen soldede sine bønder væk i et lige slutspil mod Poul Ladefoged og den chance lod Poul ikke gå fra sig, men snuppede pointet, I gruppe 2 spilledes bare 2 partier. Hans Jørgen Christensen tabte til Henning Jensen som må siges at være startet på turneringen i fin form. Freddy Holler havde heller ikke efterveer af de lange hårde matcher han var igennem i weekenden. Han havde hele tiden fat i den lange ende mod Ole H Madsen og vandt sikkert.
3 runde spilles mandag d 26 September.