4 runde af klubturneringen med en del afbud

Der var en del afbud til fjerde runde af klubturneringen. I gruppe 1 spilledes bare to partier. Egon Madsen mødte Klubbladsredaktør, og Juniortræner Oluf Jessen og det opgør endte remis. Formanden Jens Sørensen kom, så og sejrede i bare 8 træk mod Svend Åge Ubbesen og bragte sig med denne lynsejr op på en delt 1 plads med Per Pedersen der dog har en udsat.
I gruppe 2 blev 3 partier afviklet. Egild Vestergaard var noget heldig med at bjærge en halv i land da Ole H Madsen havde vundet en kvalitet tidligere i partiet. Jørgen Thomsen vandt over Henning Jensen og Kent Knudsen vandt over Hans Jørgen Christensen i et parti hvor et vedvarende pres til sidst førte til et sammenbrud med efterfølgende matsætning. Freddy Holler ligger stadig på en førsteplads men gruppen er efter denne runde meget tæt. Henning Jensen fastholdt sin 2 plads med 2½ men derefter følger 3 med 2 point og Jørgen Thomsen stadig med en udsat.Så intet er afgjort i denne jævnbyrdige gruppe 2.
femte runde spilles om 14 dage d. 24/10