2 runde af klubturneringen

I Går spilledes 2 runde af klubturneringen med bare to afviklede partier i hver gruppe.
I gruppe 1 mødte Jens Sørensen og Svend Aage Ubbesen. Svend Aage kom lidt skidt ud af åbningen og det kostede tid på klokken at forsøge at rette op på den igen Så meget at Svend Åage overskred efter bare 21 træk.
også det andet parti i gruppen blev tabt på tid. Det var Kurt Rasmussen der tabte til Egon Madsen. Egon havde vundet en bonde men der var ikke det store på færde da vingen faldt.

I gruppe 2 mødtes Freddy Holler og Henning Jensen. Det så ud til at Henning havde fået godt fat i Freddy, med et massivt angreb,Men en fejl i Hennings sædvanelige tidnød fik det hele til at vende og Freddy kunne løbe med pointet.
Kent Spillede sit første parti i turneringen og det bød på et opgør med Ole H Madsen. Efter en lidt famlende start lykekdes det Kent at få godt fat i sin modstander da denne valgte at svække sin kongestilling og undlade at rokere. Efter en generalafbytning på e5 og d5 fik kent sin hvidfeltede løber og en springer godt placeret og tvang Ole i defensiven. Det kunne hans svækkede stilling ikke tåle, og resten var nemt trods et stort tidsforbrug.
Næste runde spilles på Mandag d 25/9